CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 2 March 2009

Laugh! it's really d best medicine..

Em,lame rasenye zarn tak post things yang boleh dibace.. maybe..busy kot..ermm
navermind saya pun da start cuti sem.. so lets check dis out!!!...

Cerita 1
Seorang is3 ingin menghubungi suaminya,tetapi telefonya tak de kredit .Sejurus selepas itu,die menyuruh anak lelakinya menyampaikan mesej penting kepada suaminya yang sedang bekerja di tapak pembinaan..

selepas si anak membuat panggilan, die memberitau ibunya seorang wanita lain menjawab pesanan telefon ayahnya .Walaupun sudah berkali-kali si anak menelefon, tetap wanita yang sama yang menjawab...

Si is3 pun dengan marahnya menunggu kepulangan suaminya dari kerja di depan pintu..sesampainye suami d rumah si is3 pun membelasah habis-habisan kerna perlakuan curang suaminya...habis berkumpul semua jiran tetangga mereka untuk melihat drama petang itu..Si is3 meminta anak lelakinya memberitau semua orang apa yang dikatakan oleh wanita d dalam talian tadi..

Si anak pun cakap"Harap maaf, nombor yang anda dail berada di luar kawasan liputan,sila cuba sebentar lagi"....

Cerita 2
Satu hari ade 2 orang kaye sedang duduk melapak di cafe...

Orang kaya 1:"hey, kau tau tak pemandu aku bodoh nye setengah nak mampus! kalau ko tak caye cube ko tengok nieh ye.."

terus orang kaya 1 tu memanggil pemandunya, King Kong." King Kong , ini Rm10 ,pegi kedai kereta belikan aku kereta mercedez".

King Kong pun menjawab dengan sopan."Yes boss!!..Right a way!!" dengan pantas terus ke kedai kereta

Orang kaye 1 memberitahu temannya."Nampak betul tak aku cakap, die pegi buat betul-betul...".

Orang kaya 2 :"Tu belum pape aku punya pemandu lagi la bengap tahap supernova..meh tengok sini..".Terus orang kaya 2 memanggil pemandunya Rambo."Rambo pergi ke rumah saya, cuba lihat samada saya ade di rumah ke tidak?".

Rambo berkata."Yes boss!!..Right a way!!" die terus cabut pulang ke rumah tuannya.

Orang kaya 2 memberitahu temanya."Perghh..ko dapat tengok tak tahap ape kebe****** pemandu aku nieh...mane la boleh aku ade kat dua tempat dalam satu masa".

Tidak lame kemudian kedua-dua pemandu itu ketemu di jalan..

King kong:"Eh u knoe, my boss is very stupid laahhh.Dia kasih aku Rm10 suruh aku beli kete Mercedez di kedai kereta,mana boleh??.Ko tau la hari ni kan hari minggu..Semua kedai kereta tutup!!"

Rambo:"ko fikir boss ko stupid?? boss aku lagi arrr stupid tahap supernova....Ermm ade ke dia suruh aku balik rumah untuk lihat dia ade kat rumah ke tak??Padahal dia boleh chek sendiri ..telefon sajalah ke rumahnya sendiri!!"

p/s:Em kalu nak cite banyak lagi cube korang bukak blog nieh..
link