CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 3 February 2009

OTAK KUSUT, KAMAR BERSERABUT

aku demam hari ni. memang betul2 xde tenaga. tapi nak tido pon tak senang pasal banyak gile kerje nak kene siapkan. nak buat kerje bilik pulak bersepah2.



macam ni nak buat keje pon xde mood.



so aku pon terus la kemas bilik. sebab da terabur sangat, aku pon jadi pening nak start dari mane.




last2 aku decide nak mule ngan kemas kain baju.



aku amek mase dalam 10minit wat mende nih.
lepas tu aku terus kemas meja, katil, n last skali sapu lantai.
dalam 25 minit, aku settle kemas bilik.



spongebob duk atas tabung aku. aku beli tabung untuk simpan duit syiling.



aku ketak 2 kerusi untuk "tetamu2" duduk



katil untuk 2 orang. jom tido ngan aku malam ni, anyone? hehe

kalau macam ni baru la ade smngat skit nak sambung wat kje. so, sesape yang rase cam malas gile nak kemas bilik, aku cadangkan korang kemas je slow2. lame2 siap gak.