CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 1 February 2009

sijil spm_khittah arjuna

JUMAAT 30jan aku pegi skolah ngan ex-skulmates aku Kuek (bukan name sebenar) ngan ucop. ucop da amek cert die taun lepas. tapi sebab die pun nak tunggu mak die amek kat alamanda, so die join la kitorang skali g skola. name skola? SK PUTRAJAYA PRESINT 1 (macam surat kabar taun 2005 time berita jerebu). gune gambar skolah aku tapi name skola silap. boleh pulak...
jalan kaki dari alamanda pegi skolah tu memang dekat jer. aku yang da pegi skolah tu taun lepas (train juniors) tak rase excited sangat memule. (mule2 jer). masuk je dalam skolah rase mcm tak caye lak aku penah blaja kat tempat cun mcm ni. ucop sempat cakap, "baru aku tau alam shah ni cantik sebenarnye". ye la, dulu time skolah aku tak hargai sume ni.

sampai je kitorang terus pegi pejabat skolah. pejabat tak banyak sangat beza. cume kaunter die da jadi best sikit.


ayat menarik: sekolah kluster cemerlang..haha..aku tak rase pon




akak pejabat tgh carik sijil spm


time kitorang pegi memang xde cigu/juniors sebab diorang stil cuti lagi. lepas je amek result, kitorang pg usha2 kawasan skolah. teringat la memori2 nakal & bodoh & lawak time blaja sini dulu.

tandas lelaki. ade ke tandas perempuan? eh, ni tandas cikgu la..


kelas lame aku. sekarang dah jadi kelas baru , 5 WAWASAN(name yang baru wujud)


benda ni dicipta pade taun 2006. time tu nak wat perasmian smule skola. nak rasmikan punye pasal, terus kene tukar name. sekolah SULTAN alam shah.

batch aku last pakai name skola alam shah.


lepas amek rezut kitorang pegi alamanda. wat bende2 piawai time outing : makan kat Rasa, melalak kat Superstar KO, bowling, mph, surau. tapi kitorang tak sempat tgk muvie. kempunan nak tgk INKHEART.


^full of excitement