CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 23 January 2009

ORAL 2

tgh aku lepak2 kat bilik(sebab x g kelas), tetibe classmate aku call.
"azan, turn ko oral lepas shah, kul 10.shah tgh oral skrg". terperanjat jugak sebab turn aku dicepatkan 2 jam lebih awal.ish...bley pulak macam tu...then, aku pun terus siap2 n gerak g bilik mawar (interview room) ..dgn keadaan kesihatan aku yang xbest + xready, aku pun memulekan sesi cakap - cakap.

Topik aku :
HOW DOES CHRISTMAS CONTRIBUTE TO THE UNITY OF THE SOCIETY
*salah satu supporting materials aku

aku dapat soklan:

1) instead of christmas celebration, what are the other ways that can contribute to the unity of the society?

2) what is your opinion about santa clous?




lepas tu, aku dapat soklan pasal IB PROFILE + sumting related 2 ALL ROUNDED STUDENT n A SUCCESSFUL IB STUDENT


soklan ni pade aku agak senang (sgt senang kalau bandingkan nagn isu2 semasa) , tp sebab aku pening2 time tu + suare serak (alasan).. oral tu da jadi cam hampeh giler..
ah, lantak la..


^let bygones be bygones